Like A Dream
D' Owner!

Hi, i'm aisyah. Owner of this blog. welcome to My diary, my activity ... please be nice here ...



Entries About Linkies Stuff


Scream!

i don't have a cbox

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Edited: Maslihatul J Lia MJ


tankz :') .


hidup ini bagi ku tiada ape2 punn . kebahagiaan tidak sekali . aty sakit bagai dipanah berkali-kali . aku hancur . aku lemah . aku jatuh . sejak 30/1/2014 . aku mula couple ngan zahir budax jalan kebun . MUHD ZAHIR AKBAR BIN AZMI . aku bahgia ngan dia . teramat bahagia . aku mencintainye kerna Allah . dia care pasal aku . like pasangan lain . dia macam aidil ngan kimi . kebahagiaan takkan luntur . aku bahagia . hingga harini 4/2/2014 . aku jatuh lemah . aku strees . aku rebah saat aku tanya siapa perempuan yang buat status kat dia . itu ex dia . dan dia juga crush bf aku . nape dia tak bagi tahu dulu ? . tunggu aku rebah ? . serious sakit aku mula kembali . aku seakan nak mati lagi2 tambah ngan keadaan aku ngan alif . yang anggap aku crush dia . serious sedih . tadi dia antar :
saya tak paksa awak untuk terima saya dalam hidup awak , saya paham awak nur aisyah bt nur azman ye awak k . salam :'( .
aty aku lagi hancur . hanya tuhan yang tahu saat aku ini . ya Allah . kau kuatkan diri ku ini . tariklah nyawa ku jika aku tak mampu menahan . aku rela . :') . terima kasih Allah . :') . jaga orang yang aku sayang ya Allah :....
                                                                              #be_happy #smile . #assalamualaikum .