Like A Dream
D' Owner!

Hi, i'm aisyah. Owner of this blog. welcome to My diary, my activity ... please be nice here ...



Entries About Linkies Stuff


Scream!

i don't have a cbox

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Edited: Maslihatul J Lia MJ


Alhadulillah :')

oh gosh ! . semalam hari paling indah buat akuu :') . kayhh cerita dari mula kayhh :* . semalam 22 / 2 / 14 kann? . semalam happy day . takde macam nii . aku , wafa , jannah , hidayati . pergi lepak kat pondok kawasan umahh ayu . tapi ayu takde dia nak layan cerita . so kitaorang lepak lahh . tapi aku bored sikit lahh . sbb takde my honey (ila & qirah) tapi happy lahh gakk :D . kitaorang lepak and study smpai pukul 3 lebih and then aku cakp kat hidayati ajar aku bawak motor please ? . hidayati kta jom . so aku oukayhh lahh . dia ngan wafa naik motor hidayati gi umah hidayati . aku jalan lahh ngan jannah gi umahh hidayati . dah smpai tuhh pulakk hidayati kata ' jom gi umah izzah azmi ? ' . aku punn menggangguk tanda setuju . aku naik ngan wafa . jannah semestinya lahh ngan hidayati :* . so kitaorang jalan2 . laju jugak lahh wafa bawak . hehe . sakit bontot naik ngan wafa . nmpak bonggol tak break . alahai wafa nii . hehe . dalam ronda2 tuhh aku nmpak jas ngan aidaa and sorang lelaki . aku pndang jas senyum . jas pun senyum . tapii dalam aty aku terdetik " jas ni jumpa laki lain kee ? . hope dia bukan . hope dia tak sakitkan aty aidil :') " . lepas jalan2 kitaorang patah balik . balik gi umah hidayati sbb wafa kena balik cpat . sbb dia janji ngan abah dia 5 : 30 . tapii smpai pukul 6 lebih . tak tahu lahh ape jadi kat wafa tuhh . hope Allah tenangkan aty abah dia . lepas semua balik aku ngan jannah jalan2  .aku ngan jannah jalan2 depan umah ex dia and ex scandel aku (jalil) . tapii aku takde niat nak rmpas ex daripada jannah . tuhh sbb anggap scandel jekk . kitaorang jalan depan umah dia kira2 3 kali macam tuhh lahhh . haha . gila right ? . heheh . >< . firts jalan oukayhh lagii . second jalan aku tiba2 terkedu bila nmpak jalil keluar bawak motor . aku terus pndang tmpat lain . kitaorang terus jalan . waktu tuhh pulakk jannah haus . kitaorang stop kat umah sedara jannah beli air . ngah beli ni tiba2 pulak nmpak jalil lalu . aku pndang dia. dia pndang aku then senyum . apakah ? . hahah . tolol . hehe . >< . lepas beli air . kitaorang lalu balik dean umah jalil tanpa sengaja . dia tkde so happy arr . kitaorang terhenti kt depan umah sedara jannah balik . sbb hidayati nak jumpa jannah . so kitaorang tunggu jelahh . dia datang bagaikan ali baba . heheh . bab dia pakai basikal . hehe. >< . sorry . ehe . >< . kita cakap ngan hidayati please lahh ajar kita bawak motor ? . dia angkat kening and cakap jap aku tukar amik motor . aku punn oukayhh jee . happynyaa . tak sabar nak vroom2 . hehe . >< . sebelum dia smpai kitaorang jalan2 depan umah jalil gila agii . hehe. >< . aku jalan ngan jannah . dia takde lagii . oukayhh . happy lagii . pastu bila jalan lorong kiri umah jalil dia and geng2 dia pulakk lalu . aduhh . parohh ! . haha . aku tarik tangan jannah pusing . pastu mmber jalil himpit2 akuu . ape masalah seyhh ? . nasib kau lelaki . kalau perempuan aku dahh debik dahh ! . diorang belah . aku ngan jannah pusing balik . tapii jalil pulakk . haihh ! --' . dia panggil nma aku pulak . aku malas nak layan aku kerek jee arr . ishh . bosan ! . --' . tapi kelarak >< . ehe. ak tak layan and dia pusing . dia himpit aku pulak . aku buat tak tahu lahh . dia terus jalan jee . " ehh! lantak kau lahh ! kesah ape ngan kau ! . don't care beb ! . sakit pulakk aty kita nii . jannah gelak sorang kat belakang . sbb ape jannah kat belakang .sbb waktu jalil pusing balik . aku terus lari tinggalkan jannah . oh goshh ! . nmpk sngat gedik . :) . hehe. lepas tuhh aku jalan gi umah jannah balik . hidayati ngan motor dia . datang kat kitaorang . dia kata " jom lahh nak takk ? . " . so aku pun on jekk . jannah balik dulu . hehe . aku vroom2 . yeah ! . tapi tak bestnyaa kena ade gear tuh gear nii . ape seyhh ? . tak paham . hehe . btw tankz hidayati maaf susahkan kauu :* . tapii aku lagii happy disaat terakhir aku nak balik . aku jumpa my honey and her cousin . oh gosh ! sayangnyee kat kawan aku sowang ni . aku ngan ila wat filem industan lahh pulakk main larii untuk betembung . hehe . btw rinduu diaa sesangat . heh. rasa nak cium jee pipi tembam kawan aku sowang nii . ehe . aku lepak ngan dia jap setelah jannah ngan hidayati antar aku kat lorong umah nabilah . tankz sayang2 aku ! . muahh untuk korang ! . :* . aku happy gila harini nak nangis . hmm . btw aku terserempak ngan aidil . malas aku nak tegur mamat yang dalam pelukan orang lain tuhh . mulut memang udah kata. tapi dalam hati aku ini . hope sngat dia perasn aku . :'( . haha. tolol >< . week . btw . takkan ku lupa pada ilahi . tankz Allah because make me smile :') . kau berikan ku cahaya dalam kegelapan . terima kasih sesangat ya Allah :') . kayhh . lahh. nnty ade story kita cerita lagii , bubye :* . assalamualaikum :* . ehh lupaa . kita kan dahh taken ngan ex kesanyangan kta . #muhammad_amirul_hakimi . hopee kekal . aminn :')

#be_happy #always_smile #assalamualaikum .